Saturday, April 30, 2011

HORMON

cuti sem memang heaven. menghabiskan masa cuti sem kat umah lagi heaven. menghabiskan masa dengan keluar dengan kawankawan dan family tanpa perlu menghabiskan duet lagi lagilah heaven. tiap kali nak keluar, tadah tangan mintak duet.owh, heaven!

seperti biasa, tiap kali cuti lama lama kat umah, mula lah hormon aku nak bertukar. ada je bnda yang aku nak buat, di samping menghabiskan harta benda kat umah ni. mulamula sampai umah, mulut aku da gatal nak makan spagethi. biasalah, makanan asasi orang kampung aku kan. aku mula cipta resipi. bajet macam chef wan. tanya kawankawan.message sana sini. then mula main campak campak dalam kuali. so, jadi lah spagethi!






dah dapat spagethi, mula lah mengadangada nak makan trifle bagai. sekali lagi aku sepahkan dapur buat benda ni.it is simple like a pimple! dalam masa 10minit aku da siap buat.hebat bukan.tapi macam tak jadi trifle.jadi double layer je. sebab?aku guna kek spongebob squarepants.so, da nama pon sponge, kek tu dengan jahatnye meresap jelly.so, yang tinggal, third layer, which is puding cocktail. tapi takpelah. first try. Mekdah cakap sedap!wa bangga. :D
ni lah kek spongebob squarepants yang jahat, yang menyerap sume jelly.



trifle yang macam tak menarik

No comments:

Post a Comment