Wednesday, March 23, 2011

saya suka jatuh



eh eh, rajin pulak aku hapdet belog tiaptiap hari.lame menghilang tibatiba sebok nak menconteng.xpe, bagus lah macam ni kan, orang cakap ade perubahan positif. pffft positif la sangat, article review yang 1 page and half tak siapsiap dari semalam.owh, apekah ini?sikap malas tak pernah berubah dan hilang.

tajuk entri macam kesian kan. kenapa jatuh?kat mane jatuh?sakit ke tak jatuh tu?
ok, mari kita mulakan kisah jatuh.

nama saya siti noor aizat binti mohamed yusoff. masih muda belia dan comel. dulu masa kecikkecik, saya suka jatuh.jatuh katil, jatuh tangga, jatuh motor, jatuh basikal, jatuh kelas pon penah. err, jatuh kelas?owh, itu turun kelas.dari kelas A kepada kelas B.itu cool.

sekarang umor saya dah 22 tahun.tapi saya tetap jatuh lagi. xpernah behenti.mungkin jatuh dengan saya sudah ditakdirkan bersama.tapi, kali ni saya JATUH CINTA. eh, betol ke? ntah, betol kot.saya pon xpasti sama ada saya yang jatuh kepada cinta atau cinta yang jatuh kepada saya.eh?ape ni?







I love you a little bit more when you call me honey
I love you a little bit more when you hold my hand
I love you a little bit more when you hug me.

I love you a little bit more. Every day.

mood:err, jatuh cinta ke aku ni? winkwink*

No comments:

Post a Comment