Monday, May 16, 2011

asid oh asid!

panas panas panas!

kes simbah asid da menjadi jadi kan. woo, takut plak rase nak kua g mana mana. baru baru ni kes kat wangsa maju. what? wangsa maju? wangsa walk kat wangsa maju kan? aku selalu sangat g wangsa walk. so, starting from today, i have to quarantine myself, n dun go anywhere. [err, is it possible for me 2 do dat?

tukang baling asid yang sangat xde keje ni hanya membaling asid kepada kaum perempuan je.err, aku pompuan kan?so, kne hati hati lah after dis. takut!
tapi kenapa pompuan je? teori aku senang je, aku suspek si lelaki ni xpuas ati ngn pompuan. perhaps die putus chenta ngan awek die, xpon, putus tunang. kalo da kawen, mungkin laki durjana niXPUAS dengan isteri dia.dats why lah dia meroyan macam orang gila, baling asid sini sana. kesian pulak aku tengok die bile pikir pikir balik.

kalau sebelom nih mangsa mangsa yang kena baling asid ni adalah pejalan kaki, tapi mangsa yang paling latest ni, which is anak pegawai polis, kena baling asid daalam kereta. wah, tengok, pembaling asid yang durjana nih da makin kretif, kritis dan inovatif! makin berani lak tu. so, kalo dulu, aku boleh cakap "nasib baik aku naek kete, possibility untuk kena baling asid xde lah tinggi sangat" tapi sekarang da cakap camni "ha, sudah!aku da la naek kete selalu kena bukak tingkap sebab selalu je minyak xde" so, possibility tu sangat tinggi. so, walau apa pon keadaan, kena ber hati hati sebab lelaki-durjana-xde-keje-tapi-suka-baling-asid-dekat-pompuan ni da makin berani and seems like they want to challenge police and public.

fakta, bukan auta:

1. suspek menggunakan motor ketika menyerang mangsa.
2. suspek bukan berseorangan, tapi melaakukan kerja secara berduet.
3. sorang gempal, sorang kurus.
4. umur, sorang 20-an n sorang lagi 30-an

p/s: mungkin jugak suspek adalah seorang oenireh getah. tapi susu getah dia kena curi dengan orang laen. so, asid a.k.a cuka getah yang dibeli, dengan tujuan asal untuk membekukan susu getah, di baling ke arah pompuan laen dengan motip sakit ati dan geram terhadap sang pencuri. maklumlah, getah kan mahal sekarang. sebab tu pembaling durjana ni jadi sewel. lol





pic suspek..kenal x?kenal x? kalo rase kenal tu, sila sila lah bawak dia ke balai polis ye, sebelom kamu sendiri jadi mangsa :P

No comments:

Post a Comment