Wednesday, July 14, 2010

satu

bukan sajesaje aku tak updet dan menconteng di belog n papanitam ni.
tapi aku memang saje! eh, tak la. aku takde mase sebenarnye. aku taw sume orang mesti tunggu entri baru kan?eleh, jangan nak kutukkutuk aku cakap perasan. padahal memang kau bukak belog aku tiaptiap ari nak bace kesah baru. ngaku je la.

lately (lame pulak rase xcakap bahase orang kampung aku) aku tersangat lah bizi. maklumlah baru masuk sem baru. pastu terkejarkejar nak uruskan syarikat kapal lagi, syarikat minyak lagi. adoi, and lagi satu, baru semalam aku amek alih jadi pengarah urusan syarikat jual barangbarang komputer ni. messi eh salah eja.ni la bahana world cup. aku pon da kene virus.sekali lagi, messy betol hidup aku sekarang. tu xmasuk lagi dengan keje aku sebagai duta kecantikan. bukan 1, tapi 4. eh, aku malas la nak cite. nanti kau cakap riak n mule la nak ngatengate aku. free je kau dapat dose. aku xsuke betol kalo ornag dapat dose.mulia bukan?
kalo bole lepas bace belog aku ni, kau dapat pahala. ha, kan terserlah kemuliaan aku disitu.

tibetibe aku teringat......

to be continued..

No comments:

Post a Comment