Friday, July 2, 2010

tak ade motif

orang demam bola, aku demam bosan!
hipotesis terbaru yang aku jumpa sejak 15 jun lalu..
maka, sudah terbukti bola itu bosan. harap maklum. jangan bantah.
research aku ni telah dipantau oleh kakak ku dan di sah kan oleh emak ku walaupon ada bantahan dari abah dan adik lelaki.

adoi, aku sangat bosan sebenarnya. tibatiba rasa nak kawen pulak. eh, jangan sempitkan otak kau dan mula berfikir ke arah warna kuning dan oren. bukan itu yang aku nak. itu kau yang nak. betol bukan?jangan berdalih dan malumalu untuk mengaku.

aku rase esok pagi kene bangun awal. pergi pejabat surat kabar. mintak die buat kan iklan untuk aku. letak muka aku besarbesar dekat muka depan. tulis tajuk besarbesar "budak nak kawin". ma aku cakap jangan buat begitu. nanti orang cakap aku sangap nak kawen.

tak pe, aku sabar je la.




entri kali ini sangat bosan sebab aku sangat bosan sekarang.selain itu aku juga seorang yang membosankan tapi tidak sampai tahap di panggil cik bosan.

No comments:

Post a Comment