Tuesday, June 15, 2010

azam bulan 6

aku tekad! (dengan mimik muka yang menggila dan serius)
ya..aku tekad untuk kali ini dan seterusnya..aku bukan seperti dulu lagi..
aku akan pastikn azam baru aku ini akan terlaksana.selepas berehat yang terlalu lama akibat dari ambik cuti sendiri, sekarang baru aku sedar bahawa dunia ini tidak indah tanpa kehadiran aku *abaikan kalau rasa menyampah*

aku telah berjaya membazirkan tiga 'helai' belog sebelum ini dengan nama yang berlainan.jadi, berbekalkan iman senipis kulit bawang ini,aku telah sedar dari mimpi yang indah. aku merasakan aku dan setan dan sekutusekutunya tidak ada banyak beza.maksud aku, bukan perangai.aku taw aku baek macam aku, bukan macam kau.ok, abaikan. maksud aku tadi sikap membazir yang telah menjadi sebahagian dari pegangan hidupku selama ini.

kali ini aku berazam unuk tidak mengulangi sikap buruk itu lagi. aku akan berusaha sedaya upaya aku untuk menconteng dia atas papanitam ini sekerap yang mungkin. dan secara automatiknya mesti hati busuk kau berkata

"eleh..bajet macam la ada orang nak bace ape yang kau tulis"

betol tak?? habis yang kau tengah baca ni apa?haha.ok,abaikan.

***********************

jadi, untuk entri yang pertama ini, aku rasa aku tak tahu nak conteng apa. cuma nak ajar jarijari aku biasa dengan keadaan menaip belog. bukan apa, takut nanti jarijari aku ni terkejut pulak tibatiba kena updet belog. orang kampung aku sebut STRECHING. aku pontak taw betol ke tak. kalau tak buat EXERCISE, dorang cakap nanti CRAMP. wah, hebat tak orang kampung aku. orang kampung kau ada ke bahasa macam ni?

No comments:

Post a Comment