Monday, June 28, 2010

transition

ku rasakan sudah lama tidak bersua dan menconteng di atas papanitam ini. bukan malas atau tak ada idea, tapi kesuntukan masa dan tangan ku agak parkinsen sejak akhirakhir ini. asal nak start tules je, mule la tangan aku ni gigilgigil dan terketaQketaQ. aku pelik. pegi jumpe doktor hensem. doktor hensem cakap dah terlebih lemak. aku tidak paham. doktor hensem senyum. aku terpikat. doktor hensem suruh aku diet. cehh!! tak guna muka hensem, tapi hati tak hensem.

cuti semester lamalama, aku sudah merasakan bosan yang terlampau.aku tak ada idea nak buat apa. suatu petang aku main terjunterjun. aku pilih bangunan yang paling tinggi untuk terjun. tapi aku tak mati. ok, aku tipu. harap maklum.

suatu malam, aku online. aku tengoktengok resipi. aku rasa sudah tiba masa aku lakukan perubahan hormon. jangan salah paham, aku belom nak kawen lagi. kau masih ada peluang. aku cuba mencari mood untuk bertukar dari gadis ke wanita. esok petang, aku berjaya!aku pasang hasrat nak buat kek. ya, kali ini aku betolbetol nak buat. aku buat sorangsorang. aku lenguh. aku jerit panggil adik aku tolong. aku buat dengan penuh kasihsayang. akhirnya jadi. nak tengok?
baiklah, aku bagi tengok. aku kan tak kedekut..ok, yang ni tak tipu. aku memang baik hati. tak pecaya, tanya aku.ok, cakap banyak, kn?jangan benci aku. tengok je la. jangan keji, tapi tolong puji.


maaf, lighting kurang menarek. kejap ye.


nampak sedap bukan?


topping agak comot. aku kurang mahir

bukti kek aku sedap



lagi bukti



sedap kan?kalau nak tempah, bagitaw la. ngee~

No comments:

Post a Comment